Breast Cancer Awareness - Pink Ribbon Bracelet 2016

Breast Cancer Awareness - Pink Ribbon Bracelet 2016

28 September 2016

Ο σχεδιαστής Δούκας Χατζηδούκας μας παρουσιάζει το νέο Pink Ribbon Bracelet και μιλάει για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού:

Η Εκστρατεία Eνημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της Estee Lauder Companies, είναι μια παγκόσμια προσπάθεια που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 70 χώρες, με αποστολή την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού μέσω εκπαίδευσης και ιατρικής έρευνας. Πώς ξεκίνησε αυτή η ιδέα;

Η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies δημιουργήθηκε από την Evelyn Lauder όταν το 1992 συνειδητοποίησε πόσες γυναίκες πέθαιναν έως τότε από άγνοια ή φόβο για τον Καρκίνο του Μαστού.  Καθώς έρευνες της εποχής έδειχναν πως εάν ο καρκίνος του μαστού διαγνωσθεί έγκαιρα τότε ήταν κατά 98% ιάσιμος! Από τότε λοιπόν σκοπός της ζωής της έγινε το να δημιουργήσει έναν κόσμο χωρίς καρκίνο μαστού μέσω της ενημέρωσης και της ιατρικής έρευνας. Οι δράσεις της Εκστρατείας εξαπλώνονται σε 70 χώρες εδώ και 25 χρόνια βάζοντας έναν θεμέλιο λίθο στη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού παγκοσμίως. Η Evelyn Η. Lauder δημιούργησε το 1992 το ροζ κορδελάκι, το παγκόσμιο πλέον σύμβολο για την υγεία του στήθους. Το κορδελάκι αυτό είναι η βασική μου έμπνευση για τη δημιουργία όλων των pink ribbon bracelet που έχω δημιουργήσει μέχρι σήμερα.

Η Evelyn Lauder ήταν γνωστή για την ευαισθησία της και τον δυναμισμό της. Είχατε την ευκαιρία να την γνωρίσετε;

Είναι γεγονός ότι πρόκειται για μια πολύ ιδιαίτερη προσωπικότητα. H Evelyn Lauder δημιούργησε μια ειδική πτέρυγα στο Memorial Hospital , την  “Evelyn H. Lauder”,  στην οποία οι γυναίκες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις θεραπείες τους σε ένα χώρο υψηλής αισθητικής και άνεσης. Το 2011 που είχα την τύχη να την συναντήσω, η πρώτη της ενέργεια ήταν να με ξεναγήσει σε αυτό τον χώρο. Στη διάρκεια της συνάντησης μας με έπεισε για το όραμα της να προσφέρει στις γυναίκες που ζουν την εμπειρία του καρκίνου του μαστού καλύτερη ζωή μέσα από την γνώση και την φροντίδα του σώματός τους.

Πιστεύετε ότι ένα αντικείμενο όπως το ροζ βραχιόλι, το οποίο σχεδιάζετε κάθε χρόνο, μπορεί να συνεισφέρει στην ευαισθητοποίηση;

Φυσικά και δεν αρκεί... Το ροζ βραχιόλι είναι ένα σύμβολο. Είναι ένα αντικείμενο που μπορεί να κινητοποιήσει την μνήμη αλλά και να συνεισφέρει οικονομικά σε οργανισμούς που στόχο έχουν την ενημέρωση του κοινού. Γιατί η ενημέρωση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο.  H Εκστρατεία Eνημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της Estee Lauder Companies ενημερώνει εκατομμύρια γυναίκες σε όλο τον κόσμο για την σημασία της έγκαιρης διάγνωσης μοιράζοντας επάνω από 120 εκατομμύρια ροζ κορδελάκια και ενημερωτικά έντυπα μέσα από τα σημεία πώλησης των προϊόντων της τα τελευταία χρόνια. Οι γυναίκες πλέον είναι πιο ενημερωμένες και η τακτική εξέταση για την υγεία του στήθους δεν αποτελεί πλέον ταμπού.

Πείτε μας λίγα λόγια για το Breast Cancer Research Foundation που υποστηρίζει η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της Estee Lauder Companies.

Το Breast Cancer Research Foundation  (BCRF) είναι αφοσιωμένο στην ανάπτυξη της πιο ελπιδοφόρας έρευνας για την εξάλειψη του καρκίνου του μαστού, στον κόσμο. Ιδρύθηκε από την Evelyn H. Lauder το 1993, και χρηματοδοτεί ερευνητές που εμπλέκονται εις βάθος σε κάθε σημαντική εξέλιξη που αφορά στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού, τη διάγνωση, τη θεραπεία και την επιβίωση. Φέτος,  οι επιχορηγήσεις του  BCRF υποστηρίζουν περισσότερους από 240 επιστήμονες, καθιστώντας το BCRF ως το σημαντικότερο ιδιωτικό χρηματοδότη έρευνας του καρκίνου του μαστού σε όλον τον κόσμο.

Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης σας για το φετινό βραχιόλι;

Το φετινό βραχιόλι αποτελείται από φυσικό δέρμα οικολογικής κατεργασίας με διακοσμητικό γαζί πυρογραφίας και φέρει μεταλλικό κούμπωμα light-gold φινιρίσματος που απεικονίζει τρισδιάστατο ‘βουλοκέρι’ με ανάγλυφο το μήνυμα της εκστρατείας και το pink ribbon . Το μήνυμα της φετινής εκστρατείας ‘ΤΟGETHER WE ARE STRONGER’ αποτελεί πηγή έμπνευσης για το φετινό βραχιόλι-βουλοκέρι, ”επισφραγίζοντας” για 12η συνεχή χρονιά την σπουδαιότητα της ενημέρωσης και της ευαισθητοποίησης της εκστρατείας.

Το Νέο Bραχιόλι της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού των Estee Lauder Companies, δημιουργία του Δούκα Χατζηδούκα, θα είναι διαθέσιμο στο gleek.gr από την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου, μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Η τιμή του είναι 10,50 ευρώ και τα έσοδα από τις πωλήσεις του θα διατεθούν εξ'ολοκλήρου στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών για τον Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής».

Share this content